FAQ

Wysyłka

W jaki sposób mogę otrzymać zamówiony towar?

Zamówienia wysyłamy za pomocą Poczty Polskiej.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia wysyłamy w ciągu 48h, od momentu złożenia zamówienia, w dni robocze. Kurier dostarcza przesyłkę w ciągu 24h od nadania, w dni robocze.

Czy można umówić się z kurierem na konkretną godzinę odbioru przesyłki?

Niestety, nie mamy wpływu na godziny dostarczenia przesyłki. Kurierzy są zwykle elastyczni i jeśli nie zastają kogoś w domu, wówczas kontaktują się z adresatem telefonicznie.

W jaki sposób mogę odebrać przesyłkę, jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?

W takiej sytuacji kurier będzie kontaktował się telefonicznie z klientem, aby umówić się na odbiór paczki w innym terminie lub innym miejscu. Jeżeli kurier nie jest w stanie dodzwonić się do klienta wówczas pozostawia informację awizo.

Ile wynosi koszt przesyłki w kraju?

Koszt wysyłki na terenie Polski wynosi 10 zł dla paczki o wadze do 30 kg. Koszty większych przesyłek są ustalane indywidualnie.

Czy prowadzą Państwo sprzedaż tylko wysyłkową, czy też można osobiście dokonać zakupu?

Zakupiony towar można również odebrać osobiście po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

Jak należy się zachować jeżeli otrzymamy uszkodzoną paczkę?

W sytuacji, gdy przesyłka nosi znamiona ingerencji innych osób (uszkodzona taśma lub opakowanie), powinno się odmówić odbioru. Należy wtedy poinformować nas o takim zdarzeniu, a następną przesyłkę wyślemy najszybciej jak to będzie możliwe.

Czy przesyłka może być wysłana na inny adres niż podany przeze mnie podczas rejestracji?

Składając zamówienie system automatycznie wczyta dane adresowe, na które zostanie wysłana paczka. Jeżeli chcesz otrzymać zamówienie na inny adres możesz te dane zmienić w II kroku zamówienia. 

 

Płatności

W jaki sposób mogę zapłacić za towar zakupiony w Sklepie?
Do wyboru jest kilka sposobów zapłaty za zakupy:

Możesz przelać pieniądze na nasze konto lub wpłacić je w banku lub na poczcie. Warunkiem zrealizowania zamówienia jest odnotowanie wpłaty na naszym rachunku.

Chciałbym uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar, czy jest to możliwe?

Oczywiście, jest to możliwe. Na każdy sprzedawany przez nas towar możemy wystawić fakturę VAT. Wystarczy poinformować nas o tym w komentarzu zamówienia. Wymagane dane to: Nazwa firmy, adres i NIP.

Chciałbym zmienić dane na fakturze, którą otrzymałem i w której są błędnie wpisane dane. Co mam zrobić aby otrzymać poprawioną fakturę?

Źle wystawioną fakturę należy do nas odesłać wraz z właściwymi danymi. My natychmiast wyślemy poprawioną fakturę.

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Informacje na stronach Sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są uaktualniane na bieżąco.

 

Realizacja zamówienia

Na czym polega rejestracja w Sklepie?

Rejestracja polega na wypełnieniu krótkiego formularza, w którym podaje się swoje podstawowe dane. Informacje te są nam potrzebne do realizacji zamówienia. Dzięki temu każdy klient ma dostęp do historii swoich zamówień. Do logowania będzie służył podany podczas rejestracji login oraz hasło.

Zamówiłem dwie rzeczy ale osobno. Czy dostanę je w jednej przesyłce, czy będę musiał płacić dwa razy za przesyłkę?

Zamawiając kilka produktów w oddzielnych zamówieniach można liczyć na czujność naszych pracowników i przesyłkę łączną. Aby tak się stało zamówienie musi jednak być wysłane z tego samego konta. Najlepiej jest skontaktować się z nami i uprzedzić nas o takiej sytuacji lub napisać o tym w komentarzu do zamówienia.