EkoTrendy / Zwrot - reklamacje

Zwrot - reklamacje

Reklamacje, odstąpienie od umowy i zwroty należności: 

  • Klientowi dokonującemu zakupów w niniejszym sklepie przysługuje prawo do gwarancji
    i rękojmi na warunkach określonych przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa. 
  • Nawet jeśli otrzymany towar nie jest wadliwy, lecz z dowolnych powodów nie spełnia Państwa oczekiwań istnieje możliwość odstąpienia od umowy w terminie nie przekraczającym 14 dni. W tym celu należy odesłać towar do nas wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy
    i dowodem zakupu.
  • Reklamacje otrzymanych zamówień należy zgłaszać poprzez formularz.
  • W przypadku konieczności wymiany lub zwrotu towaru należy odesłać go na podany poniżej adres:
    Maciej Żyngiel

ul. Krańcowa 54
71-693 Szczecin

za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłki ekonomicznej, wraz z dowodem zakupu.
Uwaga: Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

  • Koszt przesyłki zwrotnej do, nas ponosi Klient zgodnie z aktualnym cennikiem Poczty Polskiej. 
  • W przypadku uznania reklamacji, koszt przesyłki zwrotnej jest zwracany Klientowi. 
  • W przypadku zwrotu towaru ze względu na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny, lub w przypadku nie uznania reklamacji, koszt przesyłki do Klienta oraz przesyłki zwrotnej nie jest zwracany. 
  • W przypadku odesłania towaru spedytorem droższym niż Poczta Polska, kwota refundacji kosztów przesyłki będzie nie większa niż cena odpowiedniej usługi świadczonej przez Pocztę Polską. 
  • Rozpatrzenie reklamacji następuje po otrzymaniu zwracanego towaru, w ciągu 7 dni. 
  • Wszelkie zwroty należności z tytułu uznanej reklamacji, odstąpienia od umowy lub niemożności zrealizowania zamówienia są dokonywane w terminie do 14 dni od otrzymania zwrotu towaru, lub w przypadku niemożności zrealizowania zamówienia od daty złożenia zamówienia. Klient jest zobowiązany podać działający numer konta bankowego na który następuje zwrot należności.