Zwrot - reklamacje
Zwroty produktów- reklamacje, odstąpienie od umowy oraz zwroty należności:
- Klientowi dokonującemu zakupów w niniejszym sklepie Internetowym EkoTrendy.pl przysługuje prawo do gwarancji i rękojmi na warunkach określonych przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
- Nawet jeśli otrzymany towar nie jest wadliwy, lecz z dowolnych powodów nie spełnia Państwa oczekiwań istnieje możliwość odstąpienia od umowy w terminie nie przekraczającym 14 dni. W tym celu należy odesłać towar do nas wraz z świadczeniem o odstąpieniu od umowy i dowodem zakupu.
- Reklamacje otrzymanych zamówień należy zgłaszać poprzez formularz.
- W przypadku konieczności wymiany lub zwrotu towaru należy odesłać go na podany poniżej adres:
EkoTrendy.pl
ul. Sienna 9
70-542 Szczecin
za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłki ekonomicznej, wraz z dowodem zakupu.
Uwaga: Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
- Koszt przesyłki zwrotnej do, nas ponosi Klient zgodnie z aktualnym cennikiem Poczty Polskiej.
- W przypadku uznania reklamacji, koszt przesyłki zwrotnej jest zwracany Klientowi.
- W przypadku zwrotu towaru ze względu na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny, lub w przypadku nie uznania reklamacji, koszt przesyłki do Klienta oraz przesyłki zwrotnej nie jest zwracany.
- W przypadku odesłania towaru spedytorem droższym niż Poczta Polska, kwota refundacji kosztów przesyłki będzie nie większa niż cena odpowiedniej usługi świadczonej przez Pocztę Polską.
- Rozpatrzenie reklamacji następuje po otrzymaniu zwracanego towaru, w ciągu 14 dni.
- Wszelkie zwroty należności z tytułu uznanej reklamacji, odstąpienia od umowy lub niemożności zrealizowania zamówienia są dokonywane w terminie do 14 dni od otrzymania zwrotu towaru, lub w przypadku niemożności zrealizowania zamówienia od daty złożenia zamówienia. Klient jest zobowiązany podać działający numer konta bankowego na który następuje zwrot należności.