Filmy o produktach regionalnych i tradycyjnych w Internecie

Starając się dotrzeć do licznej grupy odbiorców, także tych młodych i zainteresować ich wspólnotowym systemem ochrony produktów regionalnych i tradycyjnych, w ramach kampanii Trzy Znaki Smaku zrealizowano pięć zabawnych filmów internetowych. Każdy z nich opowiada o jednym z produktów: oleju rydzowym GTS, fasoli wrzawskiej ChNP, jabłku grójeckim ChOG, podkarpackim miodzie spadziowym ChNP oraz kiełbasie jałowcowej GTS.

Gwiazdą wszystkich produkcji jest ambasador kampanii, Grzegorz Łapanowski, który wędruje po Polsce w niecodziennych przebraniach. Odwiedza kolejne miasta i, jadąc na przykład na deskorolce lub dorożką, podpytuje mieszkańców o produkty z europejskimi oznaczeniami. Zajmująco opowiada o wspaniałych produktach, a na koniec pokazuje, jak twórczo i bardzo smakowicie wykorzystać je w kuchni. Widzowie dowiedzą się, między innymi, jak połączyć smażonego pstrąga z kiełbasą jałowcową GTS. Więcej nie zdradzimy. Zachęcamy do oglądania filmów, które zostały właśnie opublikowane na youtube i będą także pokazywane na fanpage’u kampanii na FB.

http://www.youtube.com/watch?v=AiuufXiMfRE

Źródło: Trzy Znaki Smaku