Zielony Woodstock

Ministerstwo Środowiska przeprowadziło podczas tegorocznego festiwalu muzycznego „Przystanek Woodstock”, trwającą trzy dni edukacyjną akcję ekologiczną. Na telebimach w pobliżu sceny głównej emitowano spoty promujące oszczędzanie wody oraz minimalizowanie emisji CO2.

Akcja edukacyjna była efektem współpracy Ministerstwa z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy oraz Urzędem Miasta w Kostrzynie nad Odrą. Kostrzyn na terenie, którego odbywał się „Przystanek Woodstock”, zorganizował w tym roku inicjatywę „Zielony Woodstock”. W nawiązaniu do tego przedsięwzięcia MŚ przeprowadziło również dystrybucję materiałów promujących odpowiedzialną środowiskowo turystykę.

Spoty i ulotka „Podczas wakacji bądź ambasadorem dobrych nawyków” zachęcały do przyjęcia aktywnej postawy proekologicznej przypominając, że każdy z nas – niewielkim wysiłkiem – może codziennie zrobić coś pożytecznego dla środowiska.

Impreza w Kostrzynie przyciągnęła w tym roku ponad 400 tys. osób.